24 decembrie 2009

Interviu cu Bau Bau

L-am gasit pe Bau-Bau singur la o masa, intr-un bar din centrul orasului. S-a bucurat foarte mult cand a vazut ca lumea inca il mai recunoaste si a acceptat sa stea de vorba cu reporterii blogului procunoastere.blogspot.com. B-Man, asa cum ii spun apropiatii, ne-a marturisit ca incearca de ceva timp sa renunte la actualul loc de munca.

"Mi-am luat job-ul asta imediat dupa ce am terminat liceul, trebuia sa fie ceva temporar. Acum nu mai pot sa scap de el. Voi cum v-ati simti daca ati fi responsabili pentru cosmarurile a milioane de copii din toata lumea ?"

Cand l-am intrebat pe domnul Bau Bau despre prieteni, acesta ne-a raspuns : "Ce ? Prieteni ? Am prieteni, de ce n-as avea ? De ce ? Pentru ca fac copiii sa planga ? E doar un nenorocit de servici omule !". Tinem sa reamintim cititorilor ca domnul Bau Bau are un certificat de sperietor profesionist de copii.

"E din ce in ce mai greu sa-i sperii pe cei mici, in zilele noastre. Inainte era de-ajuns sa apar la fereastra oricarui copilas si sa-i spun ca daca-si mai suge degetul il trimit direct in Iad, iar pustiul se speria atat de tare incat incepea sa planga … chiar isi uda pantalonasii in unele cazuri. Dar acum, vad lucruri mult mai infricosatoare la televizor sau in jocurile alea pe care le au in computer.

Si-a lasat berea jos dupa care a scos o samanta din buzunar si si-a aruncat-o in gura. "Inainte eram cel mai tare cand venea vorba de sperieturi. In ziua de azi, copiii arata cu degetul spre mine si incep sa rada. Stii, nu prea poti sa-ti faci treaba asa cum ar trebui atunci cand lumea te ia peste picior, cand esti ridiculizat. Mi-am iesit din mana. Totul este afectat din cauza asta.

Pana si fiul meu este traumatizat. Stiu ca nu e usor pentru el sa fie fiul lui Bau Bau. Cand era la gradinita, doamna educatoare ii spunea sa-si manance toate legumele din farfurie, altfel noaptea urma sa vina Bau Bau la el acasa. Copilul meu era complet debusolat. Oricum veneam in fiecare noapte acasa … doar eram tatal lui. A trebuit sa-i platesc sedintele la un psihiatru pe o perioada de 2 ani de zile. Va spun, lumea e cruda. Vreau sa las balta locul asta de munca inainte sa fie prea tarziu. Trebuie sa-mi schimb cariera. Ma gandesc sa intru in politica. Poate acolo o sa am si eu parte de demnitate si o sa fiu tratat cu respect."

Cativa turisti s-au apropiat si l-au intrebat daca se pot fotografia alaturi de el. B-Man a acceptat bucuros. Chiar a avut un mic dialog cu ei. "Le vorbim copiilor despre tine aproape tot timpul", au spus turistii. "Serios ? Wow, super, multumesc. Si se sperie ?". Raspunsul insa l-a demoralizat pe domnul Bau Bau : "Nu. Ei cred ca nu esti decat un bosorog. Singurul lucru care ii sperie acum e sa ramana fara baterie la telefonul mobil."

Si-a mai comandat o bere. "Vedeti ? Exact ce va spuneam. Tehnologia asta ma mananca de viu." Cand a sosit berea, a luat o inghititura, a asezat-o pe masa, apoi in urmatoarea secunda i-a sunat telefonul mobil. "Super, cred ca ma suna de la sediu. Probabil ca e vreun copil care nu mananca tot din farfurie si trebuie speriat. Trebuie sa plec. Mi-a facut placere sa stam de vorba".

A iesit din bar si imediat cum a ajuns in strada s-a intersectat cu un copil de 6 ani. "Eu sunt Bau Bau !" i-a spus. Copilul i-a dat o lovitura de picior in tibie si a plecat mai departe linistit.

sursa foto : transatlantis.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu